Skocz do zawartości

Zdjęcie

Tablet czy laptop?

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 sadex

sadex

Nowy

• 1 postów

Napisany 10 marzec 2017 - 16:35

Co Waszym zdaniem jest lepiej kupić nowy tablet, a czy może laptop, bo zastanawiam się i sam już nie wiem, co będzie lepszym rozwiązaniem? Potrzebny mi jest, aby czasami sobie zagrać, obejrzeć jakiś film, no i do nauki. Dlatego też chciałem się Was zapytać, co sądzicie na temat tego laptopa:  https://www.morele.net/wiadomosc/hp-probook-450-recenzja-dane-techniczne-czy-warto/3462/  . Bo mnie wydaje się, że będzie dobry, ale nie znam się tak dobrze na laptopach, bo zawsze siedziałem na komputerze stacjonarnym. Doradzicie?

#2 Kvaasny

Kvaasny

Nowy

• 1 postów

Napisany 12 marzec 2017 - 22:57

Musisz najpierw odpowiedziec na pytanie w co chcesz grać... Każdy laptop jest do czegoś innego.

#3 dbk

dbk

Użytkownik

• 38 postów

Napisany 15 marzec 2017 - 22:30

Zdecydowanie laptop, tablet raczej urządzenie dla grafików, jeżeli nim nie jesteś, to po cholerę Ci "duży telefon"?

#4 Anian.Beuno

Anian.Beuno

Nowy

• 1 postów

Napisany 26 kwiecień 2017 - 07:46

Posiadam i laptop i tablet. Na tablecie gram sobie w przeglądarkowe gry, a na laptopie w takie, które mają większe wymagania, ale nie są na tyle obciążające, by przeciętny laptop im nie podołał. 

A może chwilówka na laptop lub grę ? Poczytaj, czy warto.

#5 Slavik.

Slavik.

Nowy

• 5 postów
  • MiastoKraków

Napisany 01 grudzień 2017 - 22:18

Zdecydowanie tylko laptop , a co z tym idzie więcej możliwości niż tablet.
Co najważniejsze tak samo może być mobilny

#6 Kamil

Kamil

Użytkownik

• 27 postów

Napisany 02 grudzień 2017 - 22:01

Polecam ci laptop wiesz jaki jest opis sprzętu itp

Laptop jest bardziej mobilny bo szybciej wejdziesz na przeglądarkę i szybko wyszukasz coś co musisz się nauczyć a na tablecie nie masz takiej możliwości szybkiego wpisania coś no jeśli zakupisz klawiaturę do tabletu.