Skocz do zawartości

Zdjęcie

Podanie ♦Karo

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
5 odpowiedzi na ten temat

#1 wolkan157

wolkan157

Nowy

• 23 postów
  • MiastoWrocław

Napisany 09 sierpień 2017 - 16:56

Imię: Mateusz
 Nick: ♦Karo
 Steam ID: 
STEAM_1:1:14815350
 Składka(Tak/Nie): Nie
 Deklarację zrozumiałem(am) i ją przyjmuję(Tak/Nie): Tak
 Miejscowość: Wrocław
 Kontakt: Steam/Fb
 Doświadczenie w administracji serwerem: Adminuje na serwerze 1v1 i Cod Mod
 Dlaczego chcesz mieć admina?: Od pewnego czasu przez nieaktywność graczy na serwerze postanowiłem z paroma osobami "rozkręcić" go ponownie, a trafiają się czasem osoby, które nie znają najprawdopodobniej słowa KULTURA 
 Główny serwer na którym grasz?: Cod Mod/Arena 1v1/Only DD2
 O sobie: Większość ludzi mnie zapewne zna :) Nazywam się Mateusz gram w cs od jakichś 8 lat i trenuje zawodowo siatkówkę :)

#2 Bulgarian

Bulgarian

Administrator

• 1144 postów
  • MiastoTarnowskie Góry

Napisany 09 sierpień 2017 - 17:09

Podanie zostanie rozpatrzone w przeciągu 24/h.
W tym czasie można się wypowiadać na temat podania.

Cs-NaBani.pl / FaceBook.com/JaroSound

amdw6f.jpg

#3 webberpl

webberpl

Nowy

• 10 postów
  • MiastoBydgoszcz

Napisany 09 sierpień 2017 - 17:36

Bułgar, myślę, że jeżeli ktoś ma status administratora, jakiś czas, na innym serwerze w sieci, to warto dać mu i ten status na innym, gdzie zamierza grać. Wiesz, że dana osoba umie robić to do czego się zobowiązała i wg mnie proces rekrutacji jak w przypadku "nowych", nie ma większego sensu. Mylę się?

#4 Pulken

Pulken

Nowy

• 13 postów
  • MiastoOlsztyn

Napisany 09 sierpień 2017 - 17:44

♦Karo - bardzo miły gracz, można z Nim swobodnie porozmawiać, jestem na TAK :) Pozdrawiam.

#5 dbk

dbk

Użytkownik

• 38 postów

Napisany 09 sierpień 2017 - 18:55

Pytasz dzika czy sra w lesie :D

WIELKIE SI

#6 Bulgarian

Bulgarian

Administrator

• 1144 postów
  • MiastoTarnowskie Góry

Napisany 09 sierpień 2017 - 19:38